1 Ekim 2013 Salı

Daha...

Dahası var hayatın,
Benim daha'm var. Yaşanılacak, yapılacaklar listemi kabartıyorum hiçbir şey yapmadığım her geçen gün. Önceleri düşündüğümde pek bir şey yok gibi gelirdi.
Ama şimdilerde, ohoo.
Kafamda sıraya koydum hepsini, her şeyi. Öyle kurduğum sıralamada gitmesine de gerek yok aslında. Her biri herhangi bir zaman olabilir. Sadece çok gecikmemek lazım. Çok gecikmek istemem.

Planlama da değil aslında yaptığım. Planlamaları sevmem. Bozulur çünkü yapılan planlar, sonları hüsran olur. Belki de bozulmaz  'iyiki' dersin ama risk almaktır plan yapmak. Risk almayı da pek sevmem.
Ben sadece düşünüyorum ve hayal ediyorum işte.
-malı'yım diyorum ve istiyorum her şeyden çok. İstemek yetmiyor bazen imkanları zorlamak gerekiyor.
Zorlarım diyorum,
Zorlarım.

Ve daha çok -acak,-ecek üretiyorum.
Mutlu oluyorum.

   
                            Artık böyle değil.
                                         Aslına bakılırsa hiç böyle de olmadı. Olamaz.
                                                               Oluyorsa da yazzık.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder