3 Ekim 2013 Perşembe

Sıcak olan her şeyi seviyorum. 
Bir bardak sıcak çay mesela,
Ya da bir fincan sıcak kahve,
Sıcak çorba,
Sıcak bir yatak,
Sıcacık bir oda,
Sıcak insanlar,
Sıcak gözler,
Sıcak ayaklar,
Çok sıcak bir şehir ya da.
Seviyorum.

Bir süre serin şehirlerde yaşasam da, hatta serinliği de sevsem de bir ara, özüm sıcak.
Ben Temmuz'um çünkü. Temmuzları sevmişimdir hep en çok.

Ve sonbaharda hafiften soğumaya başlayan şehir, geceleri ayak üşütüyor artık,
Benim kafamda 'sıcak'lar dönüyor sadece. Bu günden sonra artık hep 'sıcak' döner.
Hafiften üşümenin etkisi diyorum.
İlkbahara geçer.
Her ilkbahar geçtiği gibi.

Şimdilik sonbaharımızı yaşamalıyız ama, diyorum.
Sonra ılık ve yağışlı kışımızı.
Özledik zira.

                         Ve daha sonra da Temmuz beklemelerine gelir sıra.
                                  Tekrardan, tekrarlanan bir şekilde.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder