23 Ekim 2013 Çarşamba

Bazen

Bazen anlıyorum,
Bazen de anlamıyorum. Hem de hiç.
Anlamlandıramıyorum.
Çok zorlanıyorum biraz da olsa anlarım belki diye çabalamalarımdan,
Ama yok, anlamıyorum.

Mesela 'neden?' diye soruyorum. Genelde sorduğum gibi. Lakin cevap alamıyorum.
Cevap vermiyorlar.
Sessiz soruyorum belki diye düşünüyorum sonra. Evet evet, bağırmalıyım belki de.
Sonra onu da yapamayacağım aklıma geliyor.

Seneler öncesine gidiyorum, nasıl da sabırlıymışım vay be, diyorum. Ve yadırgıyorum o zamanki hallerimi. İyiki geçmiş, diyorum sonra.
Ve ben değişmişim, diyorum. Görüyorum çünkü değiştiğimi. Gösteriyorlar.
Biraz sabır sınıyor olan biten diye düşünüyorum. 
Sınamasınlar istiyorum.
Kaldıkları yerde kalsınlar. 
Gelmesinler.
'Sen gelme ulan ayı' desem diyorum?
Ayıp, kendime yakıştırmıyorum.

Duruyorum sonra,
Aman, diyorum çok içten. Ben asıl yarını anlamak istiyorum.
Bugün geçti nasılsa.
Yarını anlarsan kar kalır sana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder