24 Eylül 2013 Salı

Zerdaliler

Güne Rock'n Roll ezgileriyle başladım, 
Nasıl başlarsam öyle gider düşüncesi hani,enerjik - tempolu olsun dedim.
Aslında gece boyu rüyalarımın fonuydu Rock'n Roll, 
Bilinçaltım hippiydi dün gece.
Kafam rahatlamış uyandım,güzeldi.

Sonra,
Gün sonunda geldiğim nokta ise yine Ezginin Günlüğü.
Dönüp dolaşıp aynı noktaya geliyorum bazen. İlerleme oluyormuş da aslında olmuyormuş gibi.

'Zerdali' şarkının ismi.
Sessizlik sensin geceleri,diyor,
Fincana kahve koydum,gel, diyor.
Diyor da diyor.

Bunun öncesinde de Emel Sayın dinliyordum mesela, 
Kızıyordu dünyaya, sevdiğine.
Güzel kadınmış dedim, hala güzel.
Nostalji de çok güzel, dedim. Tüm gece çalsa ya.
Ama çalmadı.

Neyse,
Bu geceki şarkımı seçtim ben:
'Zerdaliler.'
Dinlemeli o zaman.
Tekrar,
Tekrar,
Tekrar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder