7 Eylül 2013 Cumartesi

Cumartesi.

Lanet olası cumartesiler. Neden böyleler ki, neden böyle olmak zorundalar? Suçu bir de pazar'a yıkarlar hep, ama o cumartesi gibi değildir ki. Hiç olmamıştır.

Cumartesinin kasveti çok başkadır bende, diğer günlere benzemez. Ne pazar sıkıntılarına ne de pazartesi sendromlarına. Başka bir sinir bozuculuğu var, hiç tarif edemediğim. Belirsizlik günü ilan ettiğim kafam da.. Ne olduğu belli değil, hem haftasonunu müjdeleyen hem de haftasonunun bitmesine de bir o kadar yakın olan.

Sevmiyorum cumartesileri işte, hiç de sevemedim sanırım düşününce.
Ve ben sevmeyince de sevmem. Zaten cumartesi de bana bayılmıyor neticede.
Bayılmasın da.

Ama:
Yahudiler için kutsal, anneler için temizlik, pazarcılar için iş, bazılarımız için devrim, bazı analar için umut, kimi çocuklar için oyun, kimi zamanlarda da yağmur günü. Anlamları çeşitli,aslında her gün gibi.
Ben sevmiyorum, lakin insanlara ifade ettiği anlamları seviyorum. Onlar..
Güzeller.

Bide günün şarkısı var, bu.

Gülme! incinirim, der FD amca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder