1 Kasım 2013 Cuma

Kasım?

Ekim de gitti işte. 
Gidene güle güle.
Ve amacım cıvık bir Kasım yazısı yazmak değil elbet. Hani başka olan, Kasım' da başka olan cinsten şeyler. 
Ne Kasım'mış dedirtirler bir kaç güne nasılsa. Ama ben dedirtmem. Hiç dedirtmemişimdir. 
Filmi de zaten en iyiler listemde değildir, olamaz.

Benim derdim aslında her yeni aydan beklediklerimdir.
Mesela Eylül'den istemişimdir bir şeyler Ağustos'u uğurlarken. Sonra Ekim'den rica etmişimdir. Sağ olsundur Ekim. Severim onu.
Şimdi de Kasım'dan ricalar zamanı. 
Ama işte Kasım'a özel ricalar değil, bu Aralık' a da olur, Ocak'a da. Hepsine hatta.
Teker teker rica edeceğim, hepsinden. Ekim gibi olmalarını dileyeceğim. Ekim'i örnek göstereceğim onlara.

Sabır.
Sabretmek.
Sonra da selamet.?
Selameti bulana kadar  her ayla derdim olacak bu şekilde. Bir ay kadar Kasım'la işte.
Dinler mi beni? Belki.
Dinlesin isterim. 
Dinletelim.

Ve işte yeni ayın 1'i daha,
Bu sefer gri değil ama. Şimdilik değil.
Ebruli bugünlerde, en sevdiğim cinsten hem de.
Biraz gerçek,
Biraz rüya.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder