5 Kasım 2014 Çarşamba

Günlerin terapisi

...
Güzel rüyaların güzel fon müzikleri olduğuna inanmışımdır ben, inanmadığım onca şeye inat.
Benim hep öyle olmuştur çünkü, en sevdiğimi görürken rüyamda en sevdiğimi de dinlemişimdir alttan alttan. İşte öyle zamanların, bilinçaltımın keyfimi yerine getirmek için kurguladığı anlar olduğuna da inanmışımdır.
Şarkı ' Belki son sabahtır belki de bahardır' derken durumu özet geçer mesela bana usulca. Belirsizliğimi, ne olduğunun karmaşasını, nerelere varacağını...
Uykudan gözümü açar açmaz şarkı daha yüksek sesle çalmaya başlar. 'Başka bir karanlık, istemem ki artık' diye bağırır. İsteklerimizi haykırır benim de yerime. Fikirdaşlığımızı vurgular içtence, karanlığa olan tavrımızı.

Ve rüya...
Haber alınamayan her şeyden haber uçuran, üstelik haberle kalmayıp beklediğini yanı başına getiren bir rüya. Gerçek gibi. Bir gün gibi. Gelecek gibi, kim bilir.
İşte böylesi rüyalar daha da inandırır beni, kandırmaz çünkü. Ütopyaları göstermez şehvetlice.
Sadece, bilir benim moralim bozuk olduğunda ne görmek istediğimi, kimi. Onu gösterir. Kafamı hafifletir.
Güldürür bir de ne güzel, konuşturur saatlerce rüyadakini.
Ve ben bilirim, rüyadan da güzel anlar çok çok azdır benim için. Rüyaların güzelliği bambaşkadır bana göre, çok başkadır. Ve işte böylesi rüyalar o rüyalardandır.
Rüyadan daha güzel olan bir kaç şeyi anlatan bir rüya.
Karanlığı silip süpüren, gün ışığı,gök ışığı dolduran bir rüya.
Seçtiği şarkıdaki mesajları gün boyu düşündürerek bana meşgale bulan bir rüya.

Rüyamın şarkısı bana: ' Her şeyden bir şarkı çıkmaz. Her şarkıdan da çıkılmaz.'  der defalarca ve defalarca.
Çabalamam, o kuvveti bulamam kendime. Ne şarkı çıkarmaya çalışırım bir şeylerden, ne de şarkıdan çıkmaya uğraşırım.
Rüyalarımdan da güzel olanı düşünürüm bu günlük. 
Nasıl olup da rüyalarımın güzelliğini aşabildiğini bir de.
.
http://www.youtube.com/watch?v=JN2PCbpL7DY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder